مسیر پیش رو در پرونده فلین پس از واژگونی DOJ ناشناخته است: کارشناسان حقوقی
نوشته شده توسط : روح الله باقری



قاضی منطقه ، امت سالیوان پیش از این ، فلین را به دلیل اقدامات خود از دادگاه خارج کرده است ، از جمله در دادرسی در ماه دسامبر سال 2018 قبل از انصراف بعدی فلین از تقاضای گناه خود به دلیل دروغ گفتن به اف بی آی.

سلیوان گفت: "شما به FBI در مورد سه موضوع مختلف دروغ گفته اید ، و در حالی که به عنوان مشاور امنیت ملی خدمت می کردید - اظهارات دروغین اظهار داشتید. رئیس جمهور ارشد ایالات متحده بزرگترین کمک به امنیت ملی. من نمی توانم این را به حداقل برسانم." گفت "منظورم مطمئناً این است كه آنچه را كه این پرچم در اینجا در نظر گرفته شده است تضعیف می كند. مسلماً ، شما كشور خود را به خارج فروخته اید."
بیشتر: وزارت دادگستری برای برکناری پرونده علیه مشاور سابق ترامپ مایکل فلین اقدام می کند

بازگشایی جورجیا شرط بندی پر بهداشت عمومی است - و احتمالاً ترامپ را خوشحال خواهد کرد

با این حال ، پرونده روز پنجشنبه توسط وکیل ایالات متحده در ولسوالی کلمبیا تیموتی شی ، که در سال گذشته توسط دادستان کل ویلیام بار ، دستگیر شده بود ، به دنبال کمبود بسیاری از استدلال هایی بود که مدت ها توسط سلیوان در این پرونده پذیرفته شد ، زیرا او چگونگی دستیابی به عدالت را ارزیابی می کرد. .

گرچه فلین پیشتر دو بار در دادگاه به دلیل دروغ گفتن به مأمورین اف بی آی در مصاحبه ژانویه 2017 در کاخ سفید در مورد گفتگوهای وی با سفیر پیشین روسیه ، سرگئی کیسلیاک ، گناهکار خوانده بود ، اما shea گفت شواهد جدیدی در مورد رسیدگی اف بی آی به تحقیقات در این زمان تحقیق را ارائه داده است. به فلین نامشروع است.

وی گفت: "این شواهد نشان می دهد كه اظهارات وی برای تحقیقات ضد جاسوسی مناسب - یا هر تحقیق درباره این موضوع - كه توسط FBI آغاز شده" مادی نبوده اند. " "در واقع ، خود FBI به دنبال كوشش برای تحقیق در مورد ضد جاسوسی اولیه با جستجوی بستن این تحقیقات بدون حتی مصاحبه با آقای فلین ، فهمیده بود كه فاقد مبنای كافی است."




:: موضوعات مرتبط: خبرهای جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: